miercuri, 29 septembrie 2010

Fericirea are termen de garantie

primite de la o prietena buna, citite intr-o dimineata ploioasa de toamna...


Fericirea are termen de garanţie,

Fericirea mea cu tine,
Are termen de garanţie...
Este  îngrozitor de perisabilă, iubito
Încât mă trezesc în miez de noapte rece
Să scot afară din sufletul meu metafora
Dată-n fiert pe focul mocnit, parcă de veacuri, în mine.

Ştiu că dragostea ta pentru mine
Are termenul de valabilitate dincolo de rai
Şi nu mi-ai cerut condiţii de păstrare,
m-ai rugat doar atât:
handle with care
Doamne , nu am ştiut ce spui
şi am facut-o cioburi
de atâtea ori....


Ia aminte

Ia seama, femeie, te iubesc infernal
te doresc cum calugarul ivirile sfinte
dar atentie, principesa de stal,
ia aminte

nu-mi cere supunere oarba si nici
nu-ti fa giuvaier la dest inainte
nici-un ham n-a-ncaput pe crestetul meu
ia aminte

tu, care gemi in fierbinti zvarcoliri
si-apoi blanda ramai, nefiresc de cuminte
iti apartin ca vreau eu,
ia aminte

un miliard de comori am in inima mea
"la inceput a fost cuvantul"-
eu sunt miliardar de cuvinte
pot sa-ti daruiesc cea mai inalta statuie de aur
dar nici un gram din metalul libertatii mele
ia aminte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu